OBVESTILO O TEHNIČNI NAPAKI V SISTEMU EASYPARK
"V ponedeljek, 1. aprila 2025, je prišlo do tehnične težave v našem sistemu, zaradi katere je bilo nekaterim uporabnikom v Sloveniji samodejno sproženo SMS parkiranje, brez njihove aktivne udeležbe.
Težavo smo takoj zaznali in že sprejeli ukrepe za njeno obvladovanje. Vendar pa lahko občasne motnje v SMS storitvi še vedno nastanejo, dokler ne dosežemo popolne stabilizacije sistema. Aktivno preiskujemo težavo v sodelovanju z vsemi vključenimi partnerji in si prizadevamo za čim hitrejšo rešitev.
Radi bi pojasnili, da ni šlo za varnostni vdor. Incident je bil povezan z notranjo nadgradnjo sistema. Težava je bila obvladana okoli 11. ure, vsi sistemi pa so bili po tem času ponovno vzpostavljeni. Težava je vplivala le na SMS storitve; aplikacija EasyPark ni bila prizadeta in deluje nemoteno.
Zagotavljamo, da bodo vsi prizadeti uporabniki prejeli celoten povračilo za neupravičeno zaračunane zneske.
Uporabniki lahko vložijo zahtevo z elektronsko pošto na naslov: pomoc@easypark.net. Prosimo, da ne izbrišete SMS sporočil, saj lahko služijo kot dokaz.
Iskreno se opravičujemo za nastalo situacijo in se zahvaljujemo za razumevanje ter potrpežljivost."