7. SEJA OBČINSKEGA SVETA OBČINE DOMŽALE
Občinske svetnice in svetniki so se tokrat sestali na seji Občinskega sveta v ponedeljek, 19. junija 2023, ko je potekala 7. seja Občinskega sveta Občine Domžale, na kateri so po dopolnitvi in spremembi dnevnega reda v obravnavo sprejeli pet točk dnevnega reda. Sejo je vodila mag. Renata Kosec, županja Občine Domžale.
Seja se je pričela s predstavitvijo dokumenta identifikacije investicijskega projekta o izgradnji novega Zdravstvenega doma Domžale, čigar situacijo sta predstavili mag. Renata Rajapakse, direktorica Zdravstvenega doma Domžale in Anja Ocepek, pomočnica direktorice za poslovne zadeve.
Ob prepoznavi tveganj, ki so se izkazala pri načrtovanju gradnje prizidka zdravstvenega doma, smo začeli iskati novo rešitev, ki teh tveganj ne bi imela in bi bolje naslovila potrebe zdravstvenega doma za zagotavljanje zdravstvenega varstva občanov. Razmišljali smo v smeri izgradnje nove stavbe na lokaciji in na način, ki bi omogočala združitev in delovanje vseh dejavnosti na eni lokaciji ter morebitne potrebne širitve v bodoče. Ta lokacija bi morala biti čim lažje dostopna vsem prebivalcem, ki jih Zdravstveni dom Domžale oskrbuje. Tej zahtevi je ustrezalo zemljišče na lokaciji Zaboršta v bližini avtoceste. Zemljišče je bilo tudi na razpolago za prodajo, zato je Občina Domžale že pristopila k postopkom nakupa in izvedla nakup zemljišča za gradnjo novega Zdravstvenega doma Domžale. Sanacija obstoječega objekta, kjer je bil prvi trakt zgrajen leta 1960, zadnji pa leta 1980, je ocenjena na približno 17,6 mio evrov po stalnih cenah. Obnova starega objekta bi tako prvotno investicijo bistveno podražila na približno 41 mio evrov, medtem ko je izgradnja novega ZD Domžale ocenjena na približno 36,5 mio evrov po stalnih cenah. Razlika se kaže v več mio. evrih, s tem da bi na novi lokaciji pridobili objekt z vsemi zdravstvenimi dejavnostmi.
Kljub soglasni potrditvi namere Občine Domžale o izgradnji novega Zdravstvenega doma Domžale v Zaborštu in pooblastilu mag. Renate Kosec, da nadaljuje s postopki nakupa nepremičnin s strani članov Občinskega sveta Občine Domžale na 6. seji, ki je potekala v četrtek, 18. maja 2023, so svetnice in svetniki s 16 glasovi za in 14 glasovi proti na 7. seji izglasovali prekinitev 1. točke dnevnega reda – Predstavitev dokumenta identifikacije investicijskega projekta o izgradnji novega Zdravstvenega doma Domžale. S tem dokument identifikacij investicijskega projekta o izgradnji novega Zdravstvenega doma Domžale ni bil sprejet. Posledično so z dnevnega reda umaknili tudi točke dnevnega reda, ki se navezujejo na omenjeno tematiko.
Nadaljevali so s peto točko dnevnega reda, na kateri so razpravljali o sprejemu Odloka o določitvi parkirnin na javnih površinah v občini Domžale. Stanje je opisal vodja Oddelka za komunalne zadeve, Andrej Bokan.
Občina Domžale je z načrtovanjem aktivnosti celovite ureditve mirujočega prometa v centru Domžal pričela že leta 2019, ko je bila imenovana posebna komisija. V mesecu septembru 2021 je bila izdelana Študija ureditve mirujočega prometa v centru Domžal, ki jo je izdelal izvajalec OMEGA consult, projektni management, d.o.o. in je bila na seji tudi predstavljena. Javne parkirne površine so z odlokom razdeljene na »cono 1« in »cono 2«. S prometom in parkiranjem so najbolj obremenjene Ljubljanska cesta, Kolodvorska ulica, Ulica Matije Tomca in Masljeva ulica, ki so v odloku določene kot »cona 1«. Vsa ostala območja občine so določena kot »cona 2«. Višina parkirnine v »coni 1« znaša 0,60 EUR ter v »coni 2« 0,50 EUR za vsako začeto uro parkiranja. Parkiranje bo plačljivo od ponedeljka do petka od 7. do 17. ure. Ob sobotah, nedeljah in praznikih parkiranje ostaja brezplačno, Z letošnjim letom načrtujemo uvedbo parkirnin Ie v coni 1, torej na Ljubljanski cesti, Kolodvorski ulici, Ulici Matije Tomca in Masljevi ulici. Z obračunavanjem parkirnin se bo pričelo, ko bo vzpostavljena ustrezna prometna signalizacija in nameščeni parkirni avtomati ter vzpostavljen informacijski sistem za obračunavanje. V coni 2 se bo obračunavanje uporabnine izvajalo postopoma, v kolikor bi se v bodoče ob spremljanju tokov mirujočega prometa izkazalo, da so tudi ostale parkirne površine preobremenjene in ni zagotovljena zadostna izmenljivost parkirnih prostorov. Predvidena je izdaja dovolilnic upravičenim osebam, ki imajo stalno prebivališče na območju cone 1. Za upravičence je predvidena možnost parkiranja na zemljiščih, ki jih bo županja določila na podlagi pooblastila s sklepom in sicer za eno osebno vozilo na eno stanovanjsko enoto. Izdane dovolilnice ne bodo omogočale rezervacije parkirnega mesta, temveč Ie možnost parkiranja upravičencem brez dodatnega plačila parkirnine. Pričakujemo, da bo izdanih približno 150 dovolilnic. Županja bo s sklepom določila vsebino obrazca vloge, postopek izdaje dovolilnic, obrazec dovolilnice ter območja, kjer bo možno parkiranje z dovolilnico. Na podlagi predlaganega odloka bo po novem plačljivih 142 parkirnih mest. Načrtuje se postavitev 8 uličnih parkomatov. Mesečni stroški vzdrževanja parkomatov, vključno s stroški za električno energijo, prenos podatkov preko telemetrije ter uporabo tehnične opreme za obračun znašajo približno 3.700 EUR. Načrtuje se mesečni obračun uporabnine (prihodek) v znesku približno 9.000 EUR.
Občinski svet Občine Domžale je sprejel Odlok o določitvi parkirnin na javnih površinah v občini Domžale.
V nadaljevanju so občinske svetnice in svetniki sprejeli Program dela Občinskega sveta Občine Domžale za drugo polletje 2023. Pod zadnjo točko dnevnega reda pa so občinske svetnice in svetniki, občinski upravi zastavili vprašanja, pobude in predloge.
Celotno gradivo za 7. redno sejo Občinskega sveta Občine Domžale si lahko ogledate na povezavi.
Občina Domžale
Foto: Rok Majhenič