JAVNI RAZPIS ZA ZAKUP SEJEMSKIH STOJNIC IN PRODAJO NA PLOŠČADI V OKVIRU PRIREDITVE »ČAROBNI SEJEM«
Osnovni podatki
Občina Domžale v skladu z Zakonom o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti – ZSPDSLS-1 (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18 in 78/23 – ZORR) objavlja
JAVNI RAZPIS
ZA ZAKUP SEJEMSKIH STOJNIC IN PRODAJO NA PLOŠČADI V OKVIRU PRIREDITVE
»ČAROBNI SEJEM«
I. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa za zakup sejemskih stojnic in prodajo na ploščadi v okviru prireditve
»Čarobni sejem« na ploščadi pred Športno dvorano Domžale za december 2023 (v nadaljnjem besedilu: javni razpis) je zakup sejemskih stojnic in prodaja na ploščadi v Domžalah za čas dogodkov v okviru prireditve »Čarobni sejem«.
Stojnice, ki so predmet tega javnega razpisa, so odprte sejemske stojnice, ki jih v zakup oddaja pristojna služba občinske uprave.
II. Pogoji prijave
Pristojna služba občinske uprave sklene z vlagateljem, izbranim na podlagi postopka iz IV. točke tega javnega razpisa (v nadaljnjem besedilu: zakupnik), zakupno pogodbo.
Na javni razpis se lahko prijavijo vse pravne in fizične osebe, ki so registrirane za opravljanje dejavnosti, z naslednjim prodajnim programom ali storitvami:
a. gostinske storitve: prodaja živil in pijač, za katere so izpolnjeni zdravstveno tehnični in higienski pogoji za prodajo zunaj prodajaln,
b. darilni program:
1. izdelki suhe robe,
2. izdelki domače in umetnostne obrti,
3. izdelki, ki so namenjeni promociji Občine Domžale,
4. sveče,
5. izdelki iz pletenine in galanterija lastne proizvodnje,
6. izdelki božično-novoletnega darilnega programa
7. drugi izdelki kulturnega, vzgojnega, etnološkega ali estetskega pomena, če zakupna mesta niso zasedena za prodajo blaga od točke 1. do točke 6.
c. dobrodelni program oz. predstavitve in aktivnosti organizacij v javnem interesu
Zakupniki, ki ponujajo blago v okviru darilnega programa (pod točko b.) so lahko samostojni podjetniki (s.p.) ali pravne osebe, ki imajo lastno proizvodnjo, razen v primeru, da gre za prodajo izdelkov navedenih pod točko 7., ko ni potrebno, da ima zakupnik lastno proizvodnjo.
Pristojna služba občinske uprave ne sklene zakupne pogodbe z zakupnikom, ki mu je bila v preteklih dveh letih odpovedana zakupna pogodba zaradi kršitve določil zakupne pogodbe ali Splošnih pogojev za prodajo na sejemskih stojnicah v Domžalah.
III. Zakupna cena in uporaba sejemskih stojnic
a) Cena za zakup sejemske stojnice za dva (2) dni (zaporedna petek in sobota) znaša:
- Za ponudnike gostinskih storitev: 15,00 EUR ( z DDV)
- Za ponudnike darilnih storitev (prodaja izdelkov): 10,00 EUR ( z DDV)
- Za organizacije v javnem interesu: uporaba je brezplačna
b) V ceno je vštet razstavni prostor, uporaba sejemske stojnice, elektrika, varovanje dogodka in oglaševanje.
c) V ceno ni všteto: brezplačno parkirišče, podaljški za elektriko, plinski grelci
d) Rok za plačilo je do vključno 27. novembra 2023, po sklenitvi zakupne pogodbe.
e) Znesek za zakup sejemske stojnice plačate Občini Domžale na TRR: SI56 0110 0010 0016 442.
f) V roku opravljeno plačilo je pogoj za udeležbo zakupnika na dogodkih v okviru prireditve »Čarobni sejem«.
Zakupnik mora pred nastopom prodaje na prireditvenem prostoru poravnati celotno zakupnino.
Zakupnik lahko z vlogo zaprosi za zakup največ ene (1) sejemske stojnice na prireditvenem prostoru.
Sejemske stojnice so v uporabi med obratovalnim časom dogodkov v okviru prireditve »Čarobni sejem« in sicer:
Obratovalni čas dogodkov v okviru prireditve »Čarobni sejem«:
- petek, 8. december – od 15.00 do 20.00 ure - in sobota 9. december – od 10.00 do 15.00 ure
- petek, 15. december – od 15.00 do 20.00 ure - in sobota 16. december – od 10.00 do 15.00 ure
- petek, 22. december – od 15.00 do 20.00 ure - in sobota 23. december – od 10.00 do 15.00 ure
Možen je samo zakup za dva zaporedna (2) dneva: petek in sobota.
Lokacija: Ploščad pred športno dvorano Domžale
IV. Postopek izbire
Pristojna služba občinske uprave pred obravnavo vsake prejete vloge preveri, ali je vsebinsko in postopkovno v skladu z določili tega javnega razpisa. Pri obravnavi vlog in izbiri zakupnikov se upošteva predvsem pestrost ponudbe.
V primeru, da pristojna služba občinske uprave prejme več vlog s konkurenčnim programom ali ponudbo navedeno v II. točki, kot pa je na voljo sejemskih stojnic na prireditvenem prostoru, imajo prednost pri izboru zakupniki, ki delujejo na območju občine Domžale.
V primeru oznake dveh (2) ali več morebitnih terminov, si zakupodajalec pridrži pravico do izbire odločanja za potrditev ali zavrnitev označenih terminov.
Sestavni del zakupne pogodbe so tudi Splošni pogoji za prodajo na sejemskih stojnicah v Domžalah, št.: 0072-23/2012 z dne 9. 11. 2012.
V. Način prijave in oddaja vloge
Vlagatelj odda vlogo na obrazcu, ki je priloga k besedilu tega javnega razpisa. Obrazec lahko dobi v času uradnih ur na vložišču Občine Domžale, soba št. 4, Ljubljanska cesta 69, Domžale, ter na spletni strani Občine Domžale (www.domzale.si), pod rubriko Objave/Javni razpisi, naročila, objave/ Javni razpis za zakup sejemskih stojnic in prodajo na ploščadi v okviru prireditve »Čarobni sejem«.
Vlagatelj odda prijavo najkasneje do 20. novembra 2023.
Javni razpis je odprt do zasedbe oz. zakupa vseh sejemskih stojnic na prireditvenem prostoru.
Vloga mora vsebovati:
- izpolnjen obrazec »Vloga za zakup sejemskih stojnic in prodajo na ploščadi v okviru prireditve »Čarobni sejem«
Zakupniki oddajo svoje vloge, skupaj s potrebnimi dokazili, osebno na vložišču Občine Domžale, soba št. 4, ali pošljejo po pošti na naslov: Občina Domžale, Ljubljanska cesta 69, 1230 Domžale, ali pošljejo po elektronski pošti na elektronski naslov: vlozisce@domzale.si.
Za dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom lahko pokličete na telefonsko številko: (0)1/ 72 10 726, oziroma se v času uradnih ur osebno oglasite v prostorih Občine Domžale, v Službi za turizem.
|
OBČINA DOMŽALE |
|
Županja |
|
mag. Renata Kosec |