Nahajate se:
DBajk - Pogosta vprašanja
DBajk - Pogosta vprašanja
1. Kaj je DBajk?
DBajk je sistem za izposojo koles v občini Domžale, vzpostavljen z namenom spodbujanja trajnostne mobilnosti v občini Domžale in širše.
2. Kako lahko uporabljam sistem za izposojo koles DBajk?
Uporaba sistema DBajk je zelo enostavna. Več o tem, kako deluje, si lahko preberete na povezavi.
3. Kje si lahko izposodim kolo?
Kolesa si v središču domžal lahko trenutno izposodite na desetih postajah. Zemljevid lokacij je dostopen tukaj.
Domžalski sistem DBajk je del regionalne mreže za izposojo koles Gorenjska.bike, zato si kolesa lahko izposodite, uporabljate ali pa jih vračate na postajah v občinah Kranj, Jesenice, Naklo, Radovljica, Tržič, Cerklje na Gorenjskem, Škofja Loka, Bled in Preddvor.
4. Kako si lahko izposodim kolo?
Pred prvo izposojo se je potrebno registrirati. To lahko storite preko spletne strani www.gorenjska.bike, preko mobilne aplikacije Mobiln.si ali osebno na DBajk info točki na naslovu Mestni trg 1 v Domžalah. Postopek izposoje in vračila kolesa je podrobneje opisan na povezavi .
5. Koliko časa imam lahko izposojeno kolo?
Ob registraciji uporabnik izbere paket (letni, mesečni ali tridnevni), s katerim bo uporabljal sistem DBajk. Glede na izbrani paket je določen tudi možen čas izposoje. V primeru letnega ali mesečnega paketa, je tedenska omejitev uporabe 840 minut oz. 14 ur. V primeru tridnevnega paketa ima uporabnik prav tako za uporabo na voljo 840 minut oz. 14 ur. Več o paketih si lahko preberete na povezavi.
6. Kje lahko parkiram kolo?
Kolo lahko parkirate na postajah v prosti ključavnici na vseh desetih postajališčih v središču Domžal, ki so navedeni na povezavi in na vseh postajališčih sistemov izposoje koles v mestih, ki so vključene v mrežo Gorenjska.bike.
7. Kaj naredim, če kolo ni parkirano?
V primeru, da so ob vračilu kolesa vse ključavnice že zasedene ali pa na postaji ni prostih koles, je potrebno počakati do prihoda vzdrževalne službe ali pa se odpraviti do najbližje sosednje postaje.
Po uspešni izposoji in opravljeni vožnji uporabnik močneje potisne kolo nazaj v ključavnico in ga s tem zaklene. Pred odhodom je obvezno preveriti, če je kolo dejansko zaklenjeno. Kolo je uspešno zaklenjeno, ko gumb na ključavnici zasveti v modri barvi in kolesa s potegom nazaj ni več mogoče odstraniti iz ključavnice. V primeru, da gumb na ključavnici gori v rdeči barvi, je to opozorilo, da ni pravilno vstavljeno, zato je potrebno postopek vrnitve še enkrat ponoviti ali zravnati kolo in ga potisniti v ključavnico.
8. Kaj se zgodi, če uporabljam kolo dlje kot 840 minut v enem tednu?
Izposoja, daljša kot 840 minut oz. 14 ur, se smatra kot odtujitev (11. člen splošnih pogojev).
9. Kaj storim, če mi kolo ukradejo?
V primeru, da je v času izposoje uporabnika kolo odtujeno, je uporabnik dolžan nemudoma sporočiti izginotje kolesa na telefonsko številko 01 530 53 03, v roku 14 ur pa tudi podati pisno izjavo upravitelju sistema, ki naj vsebuje vse podrobnosti dogodka. To kolo bo lastnik sistema zatem prijavil policiji kot odtujeno; uporabniku bo do zaključka postopka onemogočena izposoja koles.
10. Kaj storim, če sistem ne dovoli izposoje kolesa?
Do omenjene situacije lahko pride v primeru, če se izposoja kolesa s strani prehodnjega uporabnika še ni zaključila. V tem primeru mora uporabnik kolo, ki je v izposoji, primerno vrniti.
Sistem lahko prepreči izposojo kolesa tudi v primeru, da je bilo v enem tednu že porabljenih vse 840 minut oz. 14 ur izposoje. V tem primeru mora uporabnik počakati do novega tedna, ko ima na voljo novih 840 minut.
11. Kaj naredim, če na postajališču ni na voljo nobeno kolo?
V primeru, da na postajališču ni prostih koles, je potrebno počakati do prihoda vzdrževalne službe ali pa se odpraviti do najbližje sosednje postaje.
12. Kaj naredim, če je postajališče popolnoma zasedeno in ne morem vrniti kolesa?
V primeru, da so ob vračilu kolesa vse ključavnice že zasedene, je potrebno počakati do prihoda vzdrževalne službe ali pa se odpraviti do najbližje sosednje postaje.